Ο Ντίντατς Λι , μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Μπαρτσελόνα και υπεύθυνος στον τεχνολογικό τομέα, σε συνέντευξη του αναγνώρισε τη μεγάλη αξία που έχουν για την Μπαρτσελόνα οι νέες τεχνολογίες . Η ομάδα της Καταλονίας έχει ως στόχο να δώσει στα μέλη και τους οπαδούς μια καλύτερη πληροφόρηση μέσα από μια νέα εφαρμογή στο διαδίκτυο.
" Είμαστε στην προετοιμασία μιας νέας εφαρμογής, η οποία θα ξεκινήσει στις αρχές της επόμενης σεζόν . Θα είναι η "μητρική" αυτού του είδους , που αναπτύχθηκε από την ίδια την ομάδα. Το μέλος μπορεί να έχει τα πάντα που αφορούν την ομάδα στο κινητό του τηλέφωνο , θα έχει όλες τις πληροφορίες στη διάθεσή του και τη δυνατότητα προσαρμογής . Αν κάποιος ενδιαφέρεται για χόκεϊ για παράδειγμα, μπορεί να προσαρμόσει την αίτηση για να λαμβάνει ειδοποιήσεις σχετικά με αυτό το θέμα. Η ανάπτυξη της κινητής τηλεφωνίας είναι ασταμάτητη: τον περασμένο μήνα, η μισές από τις επισκέψεις στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου έγιναν μέσω τηλεφώνου ", λέει ο Λι .
Η δυναμική της Μπαρτσελόνα στα κοινωνικά δίκτυα είναι τεράστια . Επί του παρόντος, είναι μπροστά στις κοινωνικές σελίδες, με 50 εκατομμύρια χρήστες στο Facebook και 20 εκατομμύρια στο Twitter. Όσον αφορά τις εφαρμογές από το 2012 έχει ξεκινήσει 8 αυτού του είδους, που έχουν πάνω από 2 εκατομμύρια downloads. Ο δικτυακός τόπος είναι σε 7 γλώσσες και έχει ένα κοινό με 120 εκατομμύρια επισκέψεις και αντιπροσωπεύει πλέον το 35% των ετήσιων πωλήσεών εισιτηρίων μέσω των δικών της ψηφιακών καναλιών.
Η Μπαρτσελόνα έχει κερδίσει 11 εκατομμύρια νέους θαυμαστές στο Facebook το 2013 και έχει αυτή τη στιγμή πάνω από 50 εκατομμύρια φίλους συνολικά, ξεπερνώντας οποιαδήποτε άλλη αντίστοιχη ομάδα, οποιουδήποτε σπορ.
Αυτό έχει μεγάλο αντίκτυπο για τους χορηγούς .
" Η Μπαρτσελόνα είναι υποχρεωμένη να δράση μέσω του διαδικτύου , αφού τον τελευταίο καιρό έχουν εικοσαπλασιαστεί οι ενδιαφερόμενοι.
Ένα παράδειγμα : η ανακοίνωση της Qatar Airways , «η ομάδα που ενώνει τον κόσμο», έφερε μισό εκατομμύριο ανθρώπους στη σελίδα της αεροπορικής εταιρείας σε μία εβδομάδα. Στη δική μας σελίδα, διάβασαν την ανακοίνωση έντεκα εκατομμύρια άνθρωποι . Το διαδίκτυο είναι ένα μεγάλο σημείο πώλησης και καταλήγουμε σε νέες πηγές εσόδων", συμπλήρωσε ο Λι .
Ο σύλλογος της Βαρκελώνης έχει σήμερα πολλές εφαρμογές στην αγορά , από τη γνωστή «FCB Live !», η οποία προσφέρει μια νέα εμπειρία σε όσους θέλουν να ζήσουν ζωντανά τους αγώνες του συλλόγου, μέχρι την τελευταία που ξεκίνησε πριν από ενάμιση μήνα, την «FCB Seient Lliure », που είναι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος για τους κατόχους εισιτηρίου διαρκείας να επιβεβαιώσουν τη θέση τους στο Camp Nou και το Palau Blaugrana .
Αλλά καμμία δεν είναι σαν τη νέα εφαρμογή, που θα αλλάξει τον τρόπο που χιλιάδες άνθρωποι ακολουθούν την ομάδα.
" Είμαστε στην προετοιμασία μιας νέας εφαρμογής, η οποία θα ξεκινήσει στις αρχές της επόμενης σεζόν . Θα είναι η "μητρική" αυτού του είδους , που αναπτύχθηκε από την ίδια την ομάδα. Το μέλος μπορεί να έχει τα πάντα που αφορούν την ομάδα στο κινητό του τηλέφωνο , θα έχει όλες τις πληροφορίες στη διάθεσή του και τη δυνατότητα προσαρμογής . Αν κάποιος ενδιαφέρεται για χόκεϊ για παράδειγμα, μπορεί να προσαρμόσει την αίτηση για να λαμβάνει ειδοποιήσεις σχετικά με αυτό το θέμα. Η ανάπτυξη της κινητής τηλεφωνίας είναι ασταμάτητη: τον περασμένο μήνα, η μισές από τις επισκέψεις στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου έγιναν μέσω τηλεφώνου ", λέει ο Λι .
Η δυναμική της Μπαρτσελόνα στα κοινωνικά δίκτυα είναι τεράστια . Επί του παρόντος, είναι μπροστά στις κοινωνικές σελίδες, με 50 εκατομμύρια χρήστες στο Facebook και 20 εκατομμύρια στο Twitter. Όσον αφορά τις εφαρμογές από το 2012 έχει ξεκινήσει 8 αυτού του είδους, που έχουν πάνω από 2 εκατομμύρια downloads. Ο δικτυακός τόπος είναι σε 7 γλώσσες και έχει ένα κοινό με 120 εκατομμύρια επισκέψεις και αντιπροσωπεύει πλέον το 35% των ετήσιων πωλήσεών εισιτηρίων μέσω των δικών της ψηφιακών καναλιών.
Η Μπαρτσελόνα έχει κερδίσει 11 εκατομμύρια νέους θαυμαστές στο Facebook το 2013 και έχει αυτή τη στιγμή πάνω από 50 εκατομμύρια φίλους συνολικά, ξεπερνώντας οποιαδήποτε άλλη αντίστοιχη ομάδα, οποιουδήποτε σπορ.
Αυτό έχει μεγάλο αντίκτυπο για τους χορηγούς .
" Η Μπαρτσελόνα είναι υποχρεωμένη να δράση μέσω του διαδικτύου , αφού τον τελευταίο καιρό έχουν εικοσαπλασιαστεί οι ενδιαφερόμενοι.
Ένα παράδειγμα : η ανακοίνωση της Qatar Airways , «η ομάδα που ενώνει τον κόσμο», έφερε μισό εκατομμύριο ανθρώπους στη σελίδα της αεροπορικής εταιρείας σε μία εβδομάδα. Στη δική μας σελίδα, διάβασαν την ανακοίνωση έντεκα εκατομμύρια άνθρωποι . Το διαδίκτυο είναι ένα μεγάλο σημείο πώλησης και καταλήγουμε σε νέες πηγές εσόδων", συμπλήρωσε ο Λι .
Ο σύλλογος της Βαρκελώνης έχει σήμερα πολλές εφαρμογές στην αγορά , από τη γνωστή «FCB Live !», η οποία προσφέρει μια νέα εμπειρία σε όσους θέλουν να ζήσουν ζωντανά τους αγώνες του συλλόγου, μέχρι την τελευταία που ξεκίνησε πριν από ενάμιση μήνα, την «FCB Seient Lliure », που είναι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος για τους κατόχους εισιτηρίου διαρκείας να επιβεβαιώσουν τη θέση τους στο Camp Nou και το Palau Blaugrana .
Αλλά καμμία δεν είναι σαν τη νέα εφαρμογή, που θα αλλάξει τον τρόπο που χιλιάδες άνθρωποι ακολουθούν την ομάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου