Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Δύο μέρες στη φυλακή για την αγκαλιά στον Κριστιάνο Ρονάλντο!


Ήταν ένα από τα highlights της τελευταίας φιλικής συνάντησης Ρεάλ Μαδρίτης-Τσέλσι. Ένας ένθερμος θαυμαστής του Ρονάλντο με το όνομα Ρόνι, μπήκε στον αγωνιστικό χώρο για να αγκαλιάσει το ίνδαλμα του. 
Η πράξη αυτή  του κόστισε δύο ημέρες στη φυλακή. 

Στο « LaSexta »λέει με περηφάνια το κατόρθωμα του ... " Ήταν μια αξέχαστη στιγμή με δυσάρεστες συνέπειες . Ακριβώς πριν από το άλμα για να μπώ στο γήπεδο,προσευχήθηκα να με βοηθήσει ο Θεός να το κάνω αυτό" , λέει ο νεαρός.
 "Του μίλησα, μου έδωσε μια αγκαλιά, ένα ελαφρύ κτύπημα στην πλάτη και μου είπε: Μην ανησυχείς, θα φροντίσω εγώ για σένα . Υπόσχομαι ότι όταν τελειώσει το παιχνίδι θα σου δώσω τη φανέλα μου" λέει ο Ρόνι. Και συμπληρώνει. "Μίλησα με την αστυνομία και τους είπα πως θα συνεργαστώ σε όλα και δεν θα δημιουργήσω κανένα πρόβλημα".

Αυτή η πράξη του κόστισε δύο ημέρες στην φυλακή, όπου έζησε εξίσου συγκλονιστικό στιγμές. "Πέρασα δύο ημέρες στη φυλακή. Υπήρξε η χειρότερη και η καλύτερη μαζί εμπειρία μου. Είδα εγκληματίες να μου χαϊδεύουν την πλάτη και να μου λένε ότι είναι υπερήφανοι για αυτό που έκανα", λέει το αγόρι ενθουσιασμένο ακόμη .
 Και τέλος,αποκάλυψε τι ψιθύρισε στον Ρονάλντο. "Είπα ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ για όλα. Ευχαριστώ για όλα όσα έχετε κάνει για μένα στη ζωή μου . "

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: